Demà dimarts 8 de gener a les 18 hores a la Casa de la Dona de l'Ajuntament d'Alaquàs es reprenen els tallers amb motiu del Projecte "El batec de les Papallones depén de la nostra actitud", després d'estes festes de Nadal, amb la finalitat de poder recuperar este espai de trobada on totes les persones participants col·laboren en el desenrotllament del projecte.
Es tracta d'un projecte social, educatiu i comunitari lideratge per Itziar Prats i Isabel Gallardo, que aborda la prevenció de la violència de gènere o masclista.
El fil conductor del projecte, és el símbol de la papallona, SÍMBOL DE TRANSFORMACIÓ TOTAL, REPRESENTA LA NECESSITAT DE CANVI, MAJOR LLIBERTAT i, alhora, VALENTIA.
Una vegada confeccionades, les papallones es poden depositar en la Unitat d'Igualtat d'este Ajuntament, situada en el segon pis de l'Edifici de l'Olivar II. D'igual manera, en este mateix espai, també es podrà arreplegar el material per a la confecció de les papallones.
Per a més informació contacta amb la Unitat d'Igualtat de l'Ajuntament d'Alaquàs en el correu electrònic igualtat@alaquas.org o en el telèfon 662 491 917.