ALAQUÀS CELEBRA EL XXIXIé MES DE L’ESPORT
L’Ajuntament d’Alaquàs posa en marxa el XXIXé Mes de l’Esport amb una programació per a tots els públics en la qual col·laboren entitats esportives d’Alaquàs. Les activitats se celebraran entre el 15 de maig i el 28 de juny.
La inauguració del Mes de l’Esport tindrà lloc el dijous 15 de maig a les 20 hores al Castell d’Alaquàs amb la tradicional GALA DE L'ESPORT en què es premiaran els i les esportistes més destacats de la temporada.
Serà el tret d’eixida a tota una programació d’activitats que comptarà amb campionats, trofeus, lligues, trobades, portes obertes, carreres, concursos i festes al voltant de l’esport. En ella prendran protagonisme entitats esportives locals amb activitats a través de les quals es podrà conéixer el treball que realitzen al llarg de l’any.