En https://www.alaquas.org/ utilitzem galletes informàtiques (cookies) pròpies i de tercers per a millorar i analitzar l'ús que fas dels nostres pàgines web. Pot obtindre més informació sobre la nostra política de galletes informàtiques
ací.
Seguint el Pla municipal davant inundacions, el servei de grua i la Policia Local d'Alaquàs van retirar els vehicles que bloquejaven els carrers després de l'última DANA. La majoria dels vehicles van ser moguts a zones d'aparcament pròximes, però els més danyats o sense estacionament pròxim es van traslladar a àrees industrials menys afectades.
Perquè les persones propietàries els situen i puguen fer els peritatges pertinents, es publica el següent llistat d'ubicacions complint amb la Llei de Protecció de Dades: