Alaquàs ha presentat hui ‘Nits de Flamenco al Castell’, un nou cicle d’art i expectables íntims que reunirà a alguns dels màxims exponents del flamenco internacional actual en un marc incomparable com és el Castell d’Alaquàs. Una iniciativa de l’Ajuntament d’Alaquàs, Caixa Popular i Somos la Doce 13 Producciones que convertirà aquest municipi de l’Horta Sud en un referent del flamenco i potenciarà el seu atractiu turístic.
En la presentació oficial han estat presents l’Alcalde d’Alaquàs, Toni Saura, el Regidor de Turisme, Fran Evangelista, el flautista, compositor de flamenco i CEO de l’empresa organitzadora, Óscar de Manuel, la Bailaora d’Alaquàs coneguda com La Chusa i en representació de Caixa Popular, David Real.
Aquest nou cicle d'art i espectacles íntims de flamenco es divideix en tres cites imprescindibles que permetran el públic assistent submergir-se, d'una forma més pròxima i directa, en la força de la tradició i la passió que caracteritza aquest estil musical internacional i als seus artistes.
El certamen arrancarà el 17 de maig amb ‘Recital Cante Flamenco” amb la Perla de Almería Rocío Segura i la guitarra flamenca del premi Sabicas per David de la Fragua (guitarra). El 24 de maig tindrà lloc la segona de les actuacions amb ‘Flamenco XXI” protagonitzat pel millor pianista de flamenc a nivel interancional en l'actualitat, Andrés Barrios. I per a finalitzar, el 14 de juny el cicle es completarà amb ‘Tablao Flamenco Origen’, un viatge per l'efímer i l'essència d'un tablao on destacarà la figura al ball de la Chusa i Leo Molina des de Màlaga. Tots els espectacles tindran lloc a les 21 hores.
Sobre Somos la Doce 13 Producciones
Somos la Doce 13 Producciones té una àmplia trajectòria en l'organització d'esdeveniments flamencos de primer nivell, tant a escala internacional com nacional. La productora comparteix l'objectiu de difondre l'art i la cultura a través de produccions cuidades i experiències inoblidables per al públic. Amb ‘Les Nits de Flamenco al Castell’, Alaquàs oferirà un nou capítol en la seua història d'intercanvi multicultural, convertint el Castell d'Alaquàs en l'epicentre del duende i l’essència mes innovadora i pura que té el flamenc.
Les entrades es poden aconseguir a través de la web de l ‘Ajuntament d’Alaquàs: https://www.alaquas.org/citas_espacios/reserva.asp. L’entrada individual a qualsevol dels espectacles té un cost de 10 euros i per asistir a tot el cicle es pot adquirir un abonament per 24 euros.
L’acte de presentació es pot tornar a veure ací:
https://www.youtube.com/watch?v=ym8AMKFZDuc















