🙌 El proper dilluns 9 de febrer a les 16 hores a la Sala de la Casa de la Dona de l'Ajuntament d'Alaquàs tindrà lloc el primer taller del projecte "Dones per la pau i per la vida". Una iniciativa que té per objectiu oferir un espai de trobada, reflexió i creació col·lectiva de mandales per la pau.
🩷 Es tracta d'un projecte social, educatiu i comunitari liderat per la Regidoria d'Igualtat que aborda el paper fonamental de les dones en els contextos de guerra, així com en els processos de recuperació, resistència i construcció de la pau. A través de l'elaboració compartida de mandales teixides i altres confeccionades amb diversos materials, el projecte fomenta la sensibilització i la cultura de pau posant en el centre la vida, la cura i la capacitat transformadora de les dones.
🗓? Aquest taller se celebrarà tots els dilluns en horari de 16 a 18 hores a la Casa de la Dona. En ell es proporcionaran materials així com indicacions necessàries per a confeccionar les mandales.
?? Per a més informació pots contactar amb la Unitat d'Igualtat:
📲 662491917
📩 igualtat@alaquas.org
🔗 https://www.alaquas.org/agenda/23594/0/taller_mandales_dones_pau_vida












