El Castell d’Alaquàs va acollir ahir dijous 14 de maig la tradicional Gala de l’Esport que l’Ajuntament d’Alaquàs organitza cada any per a retre homenatge a les i els millors esportistes de la temporada així com als seus clubs esportius. L’Alcalde d’Alaquàs, Toni Saura i el Regidor d’Esports, Fran Evangelista, així com centenars d’esportistes, equips directius, entrenadores, entrenadors i i famílies es van donar cita en aquest acte. El reconeixement especial va ser per a Carlos Forment per la seua col·laboració amb l'esport de la localitat.



















