Ahir es va celebrar el Festival de Playbacks de les Ames de Casa a l’Auditori Nou d’Alaquàs, amb una vesprada plena de música, color i molta il·lusió. Enhorabona a totes les participants pel gran espectacle!
Ahir es va celebrar el Festival de Playbacks de les Ames de Casa a l’Auditori Nou d’Alaquàs, amb una vesprada plena de música, color i molta il·lusió. Enhorabona a totes les participants pel gran espectacle!