L'Ajuntament d'Alaquàs s'ha unit a la campanya de recollida de taps de suro (de vi, cava). L'objectiu de reciclar el suro ve d'un equip d'alumnes/as i titulats/as de la Universitat Politècnica de València (UPV), a través del Projecte AZALEA (https://azaleaupv.com/es/), per a utilitzar-lo com a aïllant en una barraca valenciana i protegir-la del fred, calor o humitat. Aquest projecte competirà aquest estiu en el Solar Decathlon d'Hongria, la competició d'arquitectura i enginyeria sostenible més important del món.
A través d'aquesta iniciativa i gràcies a la col·laboració de comerços adherits al Mercat municipal, a CADA (Comerciants Associats d'Alaquàs http://cadalaquas.com/) i establiments associats a AHORA (Associació d'Hostaleria i Restauració d'Alaquàs), l'Ajuntament ha depositat contenidors de cartó perquè qualsevol ciutadà puga reciclar els taps de suro i contribuir a la campanya. Ja disposem de 35 punts de recollida repartits pel municipi.
Per a més informació, a continuació es mostra un pdf i un mapa de localització d'aquests punts de recollida, on qualsevol ciutadà pot consultar la seua situació.
Punts de recollida de taps de suro (en Google Maps)
Notícies del projecte AZALEA a Alaquàs:







