El Centre Cultural Andalús d'Alaquàs va celebrar el passat dissabte 9 de maig la tradicional festivitat de la Creu de Maig.
La missa rociera acompanyada per l'actuació del cor van ser els actes centrals d'aquesta celebració organitzada com cada any per aquest centre cultural. L'Alcalde d'Alaquàs, Toni Saura, la Regidora de Festes, Sandra Conde, la presidenta de la Federació Espanyola de Cases d'Andalusia, Puri Cano i la presidenta del centre d'Alaquàs, Manoli González, van estar presents per acompanyar a les sòcies i els socis.

















