El certamen, del qual enguany se celebra la segona edició, ha tingut com a tema “Naturalesa i Color” i les persones que conformen el jurat estan relacionades amb el sector i la temàtica del Certamen. Ells i elles són: PATRICIA PICAZO SANZ, productora audiovisual i professora de la Universitat de València, LAURA SENA LÓPEZ, veïna del poble i periodista, LAURA LÓPEZ RUIZ, Llicencia en Belles Arts, VÍCTOR YAGO PELEGRÍN, formador de maquillatge i emprenedor i CARLA QUIJADA SIMÓN, veïna del poble, artista i guanyadora del primer premi de la primera edició del certamen Bodypainting.
La pintura corporal com hui dia es coneix és una pràctica mitjançant la qual la persona artista plasma sobre el cos pintura amb una finalitat estètica. Endinsant-nos un poc en la història, descobrim que l'inici d'aquest art estava molt lligat a la vida de l'ésser humà i com aquest entenia la seua pròpia existència.
El Certamen ha tingut un total de 4 persones participants. Al llarg del dia, als voltants del Castell s'han realitzat els maquillatges que a continuació han sigut exposats a escena. Gràcies al jurat per la seua tasca i a totes les persones participants per fer-ho possible. Enhorabona als guanyadors i guanyadores!


















