El Castell d’Alaquàs va acollir ahir dimarts 29 de setembre el lliurament de premis de la XLIa edició del Concurs de Plàstica i Literatura Infantil El Teuladí que, any rere any, convoca l’Ajuntament d’Alaquàs per fomentar la literatura i les arts plàstiques entre l’alumnat de primària del municipi.
L’Alcalde d’Alaquàs, Toni Saura i la Regidora de Cultura, Marta Murciano, es van encarregar d’atorgar els premis a l’alumnat més destacat d’aquest concurs en un lliurament que va ser conduït i amenitzat per la contacontes Eva Andújar. El jurat ha estat format per una representació del Consell Escolar i dels centres educatius d’Alaquàs.
Un any més, s’han atorgat 25 premis per als i les alumnes més destacats així com també als col·legis per la seua participació. Pel que fa als premis a l’alumnat, els guardons de redacció en valencià del 2n cicle de Primària han sigut per a Martín García Moreno (4t) del CEIP Bonavista, Darío Sorlí Balado (4t A) del CC Madre Josefa Campos i Pau Molina Mislata (3r) del CC Mare de Déu de l’Olivar I. Irene Guimerà Planells (6é A) del CC Madre Josefa Campos, Ainara Grimaldos Rubio (6é B) del CC Madre Josefa Campos i Catherym Busek Rivero (6É B) del CEIP Amparo Alabau, han sigut premiats en el 3r cicle de Primària.
Pel que fa als premis de redacció en castellà de 2n cicle de Primària, l’alumnat destacat ha sigut Alexandre Pérez Moreno (4t B) del CC Mare de Déu de l’Olivar I, María Patiño (4t B) del CC Mare de Déu de l’Olivar I Anna García Miquel (3r A) del CC Madre Josefa Campos. Les persones guanyadores de 3r cicle de Primària en la mateixa categoria han sigut Daniel Lino Argudo (5é A) del CC Madre Josefa Campos, Vega Romero Almazán (6é B) del CEIP Bonavista i Sofía Ainhoa Donea (5é) del CEIP Maestro Sanchis Almiñano.
Els guardonats als premis de Plàstica de 1r cicle de Primària han sigut Emilie Faure Borona (2n) del CEIP Maestro Sanchis Almiñano, Minerva Valero Guijarro (2n) del CEIP Vila d’Alaquàs, Darío Cortés Pone (2n) del CEIP Ciutat de Cremona, Alma Hernández García (1r A) del CEIP Bonavista, Pau Lozano Pérez (2n) del CC Mare de Déu de l’Olivar, Cassian Heredia Martín (2n) del CC Madre Josefa Campos i Clara Boluda Cabañero (2n B) del CEIP Amparo Alabau.
En 2n cicle de Primària han destacat Óscar Vilches Mateo (4t) del CEIP Maestro Sanchis Almiñano, Triana Ibáñez Jiménez (4t) del CEIP Vila d’Alaquàs, i Tiago López Raucci (4t) del CEIP Ciutat de Cremona. Per últim, han aconseguit guardó en 3r cicle de Primària, Noah Gómez Rodríguez (5é ) del CEIP Amparo Alabau, Ferran Fernández Sáiz (5é A) del CC Madre Josefa Campos i Adriana Sotos Santos Juanes (5é) del CEIP Ciutat de Cremona.
Per a finalitzar, l’Ajuntament d’Alaquàs va reconéixer la participació de tots els col·legis.















