Inauguració: 20 de febrer a les 19 h.
La Associació Fotogràfica d'Alaquàs, l'Equip de PhotoAlaquàs i l'Ajuntament d'Alaquàs, duran a terme la quarta edició del festival fotogràfic que tindrà lloc al Castell Palau d'Alaquàs a partir del pròxim dia 20 de febrer de 2026.
Una vegada més la fotografia serà la protagonista a Alaquàs del 20 de febrer al 29 de març, amb l'objectiu de divulgar i compartir aquest art mitjançant exposicions i ponències.
En aquesta quarta edició es comptarà amb les ponències i exposicions de Carmenchu Alemany, David Arribas, Irene Bernad, Susana Galbis i Ire Lenes, a més de la xarrada de Ricardo Cases.
Pots consultar els arxius adjunts amb tot el programa del cap de setmana de la inauguració (21 i 22 de febrer).
Més informació en la web photoalaquas.com.
Horari de visitas: de dilluns a dissabte de 10 a 14 h i de 17 a 21 h
Data: 20 de febrer al 29 de març de 2026
Lloc: Sales La Torre i La Nova del Castell d'Alaquàs












