El Castell d’Alaquàs va acollir ahir dimarts 7 de març l’acte de lliurament dels premis als guanyadors i guanyadores del Sorteig de Sant Valentí 2023 “Celebra l’amor amb CAdA” posat en marxa per l’Associació de Comerciants d’Alaquas CAdA. En l’acte van estar presents l’Alcalde d’Alaquàs, Toni Saura, la Regidora de Comerç, Sandra Conde i la presidenta de l’entitat, Susana García.
L’Alcalde d’Alaquàs, Toni Saura, va voler agrair a l’Associació ‘’el treball que du a terme, innovant i potenciant un comerç local fort, de qualitat i sostenible’’. També va voler posar de manifest la importància de la resposta dels compradors i compradores que depositen la seua confiança i fidelitat en el nostre comerç de proximitat.’’ Paraules d’agraïment també per a Caixa Popular com a soci fonamental per la seua aposta cada dia per donar suport a aquestes iniciatives. En la mateixa línia la presidenta de l’associació, Susana García, va felicitar a les i els clients, va agrair la seua aposta pel comerç local i els va animar a seguir confiant’’.
A continuació, es van lliurar als guanyadors i guanyadores del sorteig les 25 targetes de 100 euros cadascuna per a efectuar compres als diferents comerços que formen part de l’associació CAdA. A més, es va sortejar un premi sorpresa entre les persones guanyadores, per a consumir en els diferents locals associats que conformen l’Associació d’Hostalers i Restauradors d’Alaquàs AHORA.
Enhorabona a tots i totes!
Tots els detalls del lliurament de premis es poden trobar també al perfil d’Instragram de l’Associació de Comerciants d’Alaquàs CAdA.















