
El passat dilluns 18 de maig vam gaudir del taller de compostatge protagonitzat pel Consell de Xiquetes i Xiquets d’Alaquàs dins de la campanya municipal Alaquàs Circular. 

L’activitat va incloure una visita al centre de compostatge ubicat als Horts Urbans d'Alaquàs i una jornada de plantació d’arbres al Parc de la Sequieta utilitzant el compost obtingut als centres educatius del municipi, fomentant així la sostenibilitat i l’educació ambiental entre els més joves.
















