El Centre de Formació Francesc Ferrer Martí d’Alaquàs ha acollit hui dimecres 18 de juny la clausura del Curs de Formació d’Operacions Auxiliars de Muntatge i Manteniment de Sistemes Informàtics desenvolupat per l’Ajuntament d’Alaquàs amb la col·laboració de la Conselleria d’Educació a través d’una subvenció de 44.696 euros.
El Regidor d’Ocupació i Formació, Jaime Marqués i el director del Centre de Formació, Pepe Latorre, han estat presents en l’acte per a lliurar els diplomes acreditatius a les persones participants.
El curs ha tingut una durada de 960 hores, de les quals 96 han estat destinades a pràctiques formatives en diferents centres de treball. Ha estat dirigit a joves d’entre 16 i 21 anys que vulguen iniciar-se en un nou camí profesional i aprendre un nou ofici.














