Alaquàs va acollir amb èxit el dissabte 29 de novembre la final de la XXVa edició del Ral·li Ciutat de València, Memorial Javi Sanz així com el lliurament de trofeus. El Regidor d’Esports, Fran Evangelista, va ser l’encarregat de lliurar els trofeus junt amb les entitats organitzadores.
Carlos Moreno i Diego Fuentes es van proclamar campions mentre que Vicente Cabanes i Javi Moltó van quedar en segona posició i van guanyar la Clio Trophy Asfalt 2025. Esteban Vallín i Irene Caso van guanyar la Dacia Sandero Eco Cup 2025.
Pel que fa al Campionat de Rallyes de la Comunitat Valenciana, quedava primer Carlos Moreno, segon Nicolás Cabanes i en tercera posició, el valencià Toni Ariete.
Quant a l'especialitat de Regularitat, en la categoria Sport, Roberto Mora i Javier Gorris s'alçaven amb la victòria i el títol de Campions de Regularitat Sport 2025.
La categoria de Regularitat -55 Km/h era guanyada per Vicente Ramos que aconsegueix al seu torn el títol de Campions de Regularitat d'aquesta categoria, igual que José Vicente Martínez i Mª José Rodríguez que aconseguien guanyar la categoria de Regularitat Clàssica.














