L'Ajuntament d'Alaquàs, a través del Departament de Benestar Social, va celebrar ahir dimarts 26 de maig la Fira d'Abril, una activitat que forma part del calendari d'activitats per a persones majors de 65 anys.
En l’acte van estar presents l’Alcalde d’Alaquàs, Toni Saura, i la Regidora de Benestar Social, Elena Solís.
El públic assistent va gaudir de l'actuació de l'Associació OM Flamenco i del quadre flamenc de La Chusa. La decoració per a l’acte ha estat a càrrec de les persones que formen part dels tallers del Benàger.
L'Ajuntament va obsequiar amb un ventall a les persones assistents.


















