L’Ajuntament d’Alaquàs ha incorporat aquesta setmana un nou vehicle de caixa oberta per a la recollida d’estris, que es recorda que es realitza els dimecres per la nit exclusivament, així com per a reforçar altres serveis ordinaris amb l’objectiu d’incrementar les freqüències i la capacitat de resposta i millorar el servei de neteja viària.
Aquest nou vehicle compta amb una caixa oberta que permet el transport d’objectes voluminosos així com una elevadora de càrrega que facilitarà les tasques a les persones treballadores.
Aquesta actuació suposa un pas endavant en la millora dels serveis públics, la sostenibilitat i el benestar de la ciutadania. Aquesta nova adquisició està adscrita al contracte de neteja viària i recollida de serveis ampliat en un 42,20% des de l’any 2025 i destinat a donar una millor resposta a la ciutadania, zones industrials i sector comercial.
















