El Centre Social Benàger ha acollit huI dimarts 6 d'octubre la primera de les sessions d'Activament, un nou espai creat dins de la iniciativa coneguda com 'Teixint futur després de la Dana' dirigit a les persones del Programa d'Alzheimer d'Alaquàs del Departament de Benestar Social de l'Ajuntament d'Alaquàs..
Es tracta d'un nou espai per a fomentar el benestar, la participació i els vincles socials a través del cos, el moviment i la creativitat que tindrà lloc fins al 12 de novembre en 12 sessions.
Aquesta activitat forma part de la campanya "Recuperem somriures, fem créixer il·lusions" organitzada pel departament de Benestar Social de l'Ajuntament d´Alaquàs i subvencionada pel Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 i està desenvolupada per Gran Cielo Proyecto de Innovación Social.
















